Feria de Navidad de Jijona

Turisme promociona la destinació Comunitat Valenciana en el mercat alemany amb un concurs d’elaboració de torró en viu

• El concurs d’elaboració de torró de Xixona es va celebrar en el marc d’un esdeveniment online on es va presentar l’oferta turística de la Comunitat a 27 operadors i mitjans de comunicació alemanys.

• El guanyador del concurs ha sigut el CEO del turoperador Deutschen Alpenverein, qui gaudirà d’una estada de dues nits a l’Hotel Pou de la Neu, a Xixona.

Turisme Comunitat Valenciana promociona la destinació Comunitat Valenciana i especialment les seues tradicions i gastronomia nadalenques, en el mercat alemany a través d’un concurs virtual d’elaboració de torró de neu, típic de Xixona.

Aquest concurs s’emmarca dins de l’esdeveniment de promoció turística que Turisme Comunitat Valenciana, en col·laboració amb l’Oficina Espanyola de Turisme a Munic i la denominació d’Origen del Torró de Xixona, ha realitzat en el sud d’Alemanya per a promocionar l’oferta turística de la Comunitat, i especialment les seues tradicions i gastronomia nadalenques.

En concret, ahir es va celebrar aquest esdeveniment promocional online, que va reunir 27 operadors i mitjans de comunicació de les regions alemanyes de Baden-Württemberg i Baviera. Entre els mitjans de comunicació assistents destaquen Ressons d’Espanya, Golf Magazin, Finest Moments i GolfWomen, entre altres.

En el marc d’aquest esdeveniment, es va celebrar l’original concurs on els participants, seguint les indicacions d’un mestre torroner, Fernando Jerez, han elaborat un torró de neu, típic de Xixona.

El guanyador del concurs ha resultat ser el CEO del turoperador Deutschen Alpenverein, Hagen Sommer, qui gaudirà d’una estada de dues nits a l’Hotel Pou de la Neu.

El jurat d’aquest concurs ha estat compost pel mestre torroner Fernando Jerez; la mestra torronera Beatriz Sirvent; el director de qualitat de la denominació d’Origen Torró de Xixona i Alacant, Alexis Verdú; l’alcaldessa de Xixona, Isabel López; i el director general de Turisme, Herick Campos.

Cal ressaltar que tots els participants han rebut un lot de torrons produïts per la fàbrica de torró 1880 especialment per a ells. En aquesta producció l’empresa ha posat una especial cura tant en la cocció com en la quantitat de matèria primera usada, perquè els turoperadors i mitjans tinguen un magnífic record.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *